Obecní úřad Práče, Práče 112
67161 Prosiměřice
pondělí | 7:30 – 11:30 | 12:15 – 16:45 |
úterý | 7:30 – 11:30 | 12:15 – 15:15 |
středa | 7:30 – 11:30 | 12:15 – 16:45 |
čtvrtek | 7:30 – 11:30 | 12:15 – 15:15 |
pátek | 7:30 – 12:45 |
Úřední hodiny
pondělí | 7:30 - 11:30 | 12:15 - 16:45 |
úterý | 7:30 - 11:30 | 12:15 - 15:15 |
středa | 7:30 - 11:30 | 12:15 - 16:45 |
čtvrtek | 7:30 - 11:30 | 12:15 - 15:15 |
pátek | 7:30 - 12:45 |
Žádost o poskytnutí informace se podává
Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.
Obecní úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy.
Sazebník úhrad obce Práče za poskytnutí informací:
Zveřejňování provádí obec na své náklady.
Za poskytnutí vyžádané informace je stanoven vnitřním předpisem poplatek, který vychází ze mzdových, materiálových a doručovacích nákladů (poštovné, je-li informace zasílána).
A) Pořízení kopií:
1. Kopírování na kopírovacích strojích
a) kopírování černobílé
- formát A4 jednostranný…………………………………………………… 3,00Kč/A4
- formát A4 oboustranný……………………………………………………. 6,00 Kč/A4
- formát A3 jednostranný…………………………………………………… 5,00 Kč/A3
- formát A3 oboustranný…………………………………………………… 10,00 Kč/A3
-atypické materiály (větší jak A3, jednostranné, obosutranné) …………… individuální kalkulace nákladů
b) kopírování barevné
- formát A4 jednostranný ……………………. ……………………………. 6,00 Kč/A4
- formát A4 oboustranný …………………………………………………… 12,00 Kč/A4
- formát A3 jednostranný ……………………………………………………12,00 Kč/A3
- formát A3 oboustranný ……………………… ……………………………24,00 Kč/A3
- atypické materiály(větší jak A3, jednostranné, oboustranné) ……….....… individuální kalkulace nákladů
2. Tisk na tiskárnách PC
a) tisk černobílý
- formát A4 jednostranný …………………………………………………… 3,00 Kč/A4
- formát A4 oboustranný ……………………………………………………. 4,00 Kč/A4
b) tisk barevný
- formát A4 jednostranný…………………………………………………….. 6,00 Kč/A4
- formát A4 oboustranný…………………………………………………….. 12,00 Kč/A4
3. Skenování … dle formátu požadované informace jako v případě kopírování
na kopírovacích strojích [viz písm. A), bod 1. písm. a) a písm. b) tohoto sazebníku].
B) Odeslání informací žadateli
- náklady na poštovní služby ………..……… dle sazeb platného sazebníku provozovatele poštovních služeb
C) Mimořádně rozsáhlé vyhledání informací
- v případě mimořádně rozsáhlého vyhledání informací se stanoví sazba úhrady za každou i započatou hodinu vyhledávání jedním zaměstnancem ve výši 200,00Kč, která je odvozena od ročních nákladů na platy zaměstnanců podílejících se na vyřizování žádostí.
- v případě mimořádně rozsáhlého vyhledání informací více zaměstnanci bude úhrada dána součtem částek připadajících na každého zaměstnance.
- vzniknou – li při mimořádně rozsáhléhém vyhledání informací jiné náklady (např.náklady na jízdné), budou tyto účtovány na základě individuální kalkulace.
D) Ostatní ustanovení
- Celková výše úhrady je dána součtem jednotlivých nákladů spojených s poskytováním požadovaných informací. Jestliže celková výše úhrady nákladů nepřesáhne 30 Kč, nebude úhrada požadována.
- ceny jsou uvedeny včetně DPH
- pokud žadatel do 60 dnů ode dne doručení oznámení o výši požadované úhrady tuto nezaplatí, žádost se odloží.
Žádost č. 1/2024. Typ: PDF dokument, Velikost: 557.15 kB
V tomto roce nebyly podány žádné žádosti.
Žádost č. 2/2011 - První odpověď
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
24 | 25 | 26 |
27
|
28 | 1 | 2 |
3
|
4
|
5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 |
11
|
12 |
13
|
14 | 15 | 16 |
17 |
18
|
19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 |
25
|
26 |
27
|
28 | 29 | 30 |
31
|
1
|
2 | 3 | 4 | 5 | 6 |